{ Helpdesk }

2304 Helpdesk

 Your tasks:

  •  Provides competent first level Helpdesk support, advises and supports end-users and business partners in a friendly, customer-oriented manner and maintains a corresponding cooperation and communication style

 Understands our Case Management tool and logs Hepldesk requests, including claims in English

 Analyses failures precisely and efficient

 Takes every necessary step to achieves high system reliability and customer satisfaction, always considering costs

Requirements:

 Degree in electrical, electronic or software engineering (bachelor) or profound knowledge through professional experiences

 High level experience in trouble shooting comlex machinery

 Good knowledge in IT networks (Ethernet, Router, Gateway, TCP/IP)

 Basic Mechanical knowledge is expected

 Ideally professional education as a technician or engineer

 Fluency in English

 Willing to work in shift work

 Excellent communication and interpersonal skills

 Readiness for business trips

We offer:

 Full time employment contract

 Challenging job in a professional and multinational environment

 Private medical care with family option

 Multisport card

 Good atmosphere at work and comfortable working environment

 

Możesz dowiedzieć się wiecej, pobierając poniższy załącznik

Firma: 
Flexlink Systems Polska

Miejscowość: 
Plewiska

Forma zatrudnienia: 
Umowa o pracę

Branża: 
Druk/Poligrafia

piątek, Lipiec 21, 2017
To event remaining 27 days

Odpowiedz na tę ofertę
Więcej informacji
  • Pliki muszą mieć mniej niż 2 MB.
  • Dozwolone typy plików: pdf.
Więcej informacji
  • Pliki muszą mieć mniej niż 2 MB.
  • Dozwolone typy plików: pdf.
Graficzne pułapki CAPTCHA

Aktualności

Spotkania „Rekrutujemy niebanalnie z...” odbywają się przez cały rok akademicki. Podczas spotkań z wybranymi pracodawcami rozmawiamy o rozwijaniu...
Wirtualne Targi Pracy realizowane za pośrednictwem strony PRACA.CDV.PL, które odbywaja się cyklicznie dwa razy w roku akademickim (listopad...