{ Public Relations and Reservations - Events and nautical services }

2222 Public Relations and Reservations - Events and nautical services

Zakres obowiązków

Ta płatna praktyka z zakresu public relations, rezerwacji oraz obsługi klienta w Barcelonie jest nakierowana na poprawę umiejętności komunikacyjnych oraz managerskich praktykanta poprzez działania zorientowane na klienta: począwszy od informowania o usługach lub dokonywania rezerwacji grupowych, skończywszy na organizowaniu imprez, wynajmie skuterów wodnych, segwajów, wycieczkach łódkami oraz innych.

Głowne zadania:

- Informowanie potencjalnych klientów o usługach oraz aktywnościach, które firma oferuje

- Identyfikowanie potrzeb klienta, oferowanie odpowiednich produktów znajdujących się w katalogu usług

- Zarządzanie wymaganą dokumentacją, odbieranie płatności

- Aktualizowanie rezerwacji, potwierdzanie kalendarza oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi

- Wspomaganie kordynowania różnego rodzaju aktywności

- Rozwiązywanie wątpliwości oraz mediacja w przypadku wystąpienia zdarzeń z wykorzystaniem języków obcych

Wymagania

- Umiejętności organizatorskie
- Łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność
- Samodzielności i dyspozycyjność
- Umiejętności pracy w zespole
- Sumienność i wysokie zdolności organizacyjne

Znajomość języków obcych

Angielski - B1

Znajomość obsługi komputera

Office: Excel, Word, Internet

Firma oferuje

- Możliwość udziału w realizacji ambitnych projektów o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności
- Wynagrodzenie 400 euro/miesięcznie
- Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- Dobrą atmosferę pracy w koleżeńskim i młodym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
 

Informacje dodatkowe

Położona w samym centrum Barcelony, nieopodal pięknych plaż, jest to firma specializująca się w dostarczaniu usług z zakresu rozrywki morskiej dla turystów oraz ludności lokalnej: od wypożyczania łódek, katamaranów do organizowania imprez oraz przejażdżek skuterami wodnymi.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy, firma posiada możliwości dostarczania niezapomnianych wrażeń wszystkim praktykantom niezależnie, z której części Europy pochodzą.

Student pracuje 8 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu w kolorowej żeglarskiej atmosferze, gdzie będzie codziennie wystawiony na kontakt z turystami oraz klientami z różnych krajów, wykonując zadania w obszarze public relations, obsłudze klienta, zarządzania rezerwacji oraz sprzedażą.

Miejscowość: 
Zagranica

Forma zatrudnienia: 
Praktyka

Branża: 
Marketing/Reklama/PR

piątek, Lipiec 28, 2017
To event remaining 34 days

Odpowiedz na tę ofertę
Więcej informacji
  • Pliki muszą mieć mniej niż 2 MB.
  • Dozwolone typy plików: pdf.
Więcej informacji
  • Pliki muszą mieć mniej niż 2 MB.
  • Dozwolone typy plików: pdf.
Graficzne pułapki CAPTCHA

Aktualności

Spotkania „Rekrutujemy niebanalnie z...” odbywają się przez cały rok akademicki. Podczas spotkań z wybranymi pracodawcami rozmawiamy o rozwijaniu...
Wirtualne Targi Pracy realizowane za pośrednictwem strony PRACA.CDV.PL, które odbywaja się cyklicznie dwa razy w roku akademickim (listopad...