{ Specjalista ds. e-commerce }

2198 Specjalista ds. e-commerce

Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, posiadasz zmysł techniczny, a analizowanie danych to dla ciebie przyjemność?

Dołącz do naszego zespołu na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta ecommerce

Jakie są zadania na tym stanowisku?

  • Bieżąca obsługa klientów: telefoniczna, internetowa, mailowa
  • Obsługa systemów e-commerce i innych wspierających sprzedaż
  • Doradztwo i pomoc techniczna w zakresie oferowanych produktów
  • Wystawianie faktur, korekt faktur
  • Przygotowywanie raportów z bieżącej sytuacji na rynku i analiza oferty konkurencji na potrzeby działu marketingu

Szukamy osoby, która:

  • Posiada doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - mile widziane
  • Szybko się uczy, a obsługa programów oraz nowoczesnych narzędzi nie sprawia jej trudności
  • Posiada zmysł techniczny (potrafi czytać rysunki techniczne, posiada zdolności manualne), mile widziane będzie doświadczenie w pracy w branży meblarskiej
  • Lubi analizować dane i potrafi przedstawiać je w czytelny sposób
  • Ceni sobie pracę w zespole
  • Jest komunikatywna, potrafi słuchać i odpowiadać na potrzeby klientów
  • Bardzo dobrze zna pakiet MS Office
  • Bardzo dobrze zna j. angielski, znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Co oferujemy:

  • Pracę w firmie będącej liderem na rynku z produktami najwyższej jakości
  • Pracę z nowoczesnymi narzędziami wspierającymi sprzedaż
  • Samodzielne i kreatywne zadania
  • Pracę w zaangażowanym zespole z wieloletnim doświadczeniem
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do dojazdów i obiadów w firmowej kantynie, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe

Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny za pomocą aplikacji online (preferowany sposób kontaktu), mailem lub na adres:

  • Blum Polska Sp. z o.o.Izabela Lipiec
    Dział Personalny
    ul. Poznańska 16
    62-020 JASIN K/SWARZĘDZA
    POLAND

    Telefon: +48 61 895 1986

    • E-mail

W temacie maila lub na kopercie prosimy dopisać hasło: Specjalista ds. obsługi klienta ecommerce

Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U.133 poz. 883”

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Możesz dowiedzieć się wiecej, pobierając poniższy załącznik

Miejscowość: 
Swarzędz

Forma zatrudnienia: 
Umowa o pracę

Branża: 
Obsługa klienta

wtorek, Kwiecień 11, 2017

Aktualności

Spotkania „Rekrutujemy niebanalnie z...” odbywają się przez cały rok akademicki. Podczas spotkań z wybranymi pracodawcami rozmawiamy o rozwijaniu...
Wirtualne Targi Pracy realizowane za pośrednictwem strony PRACA.CDV.PL, które odbywaja się cyklicznie dwa razy w roku akademickim (listopad...